Informacije

Uslovi korišćenja

Tehnoring se obavezuje na privatnost Vaših ličnih podataka koji će biti korišćeni isključivo u svrhe kupovine na našem web sajtu.

  • Prilikom pregleda proizvoda primetićete da pored svakog posebno postoji dugme "kupi". Kada kliknte to dugme bićete obavešteni da se proizvod nalazi u Vašoj korpi. Moguće je više puta dodati isti proizvod u korpu.
  • U svakom trenutku omogućen Vam je pregled svih proizvoda koje želite da kupite. Jednostavnim klikom na ikonicu korpe u gornjem desnom uglu sajta otvarate stranicu na kojoj su prikazani svi proizvodi spremni za kupovinu. Veoma lako možete obrisati proizvode iz korpe ili povećati/smanjiti broj željenih proizvoda.
  • Kada ste spremni da izvršite kupovinu potrebno je samo da na stranici korpa kliknete dugme "Potvrđujem sadržaj korpe". Nakon toga je neophodno da se registrujete. Proces registracije je veoma jednostavan i od Vas zahteva samo osnovne lične podatke. Obavezujemo se na privatnost Vaših ličnih podataka koji će biti korišćeni isključivo u svrhe kupovine na našem web sajtu. Ukoliko ste se predomislili u vezi kupovine i želite nešto da promenite, jednostavno se možete vratiti na stranicu korpa. Posle odabira proizvoda i registracije, birate način dostave, plaćanja, poveravate da li ste ispravno uneli svoje podatke i potvrđujete kupovinu. Na taj način je Vaša porudžbina kompletirana i možete da očekujete da Vas u roku od 24 sata kontaktira operater Internet prodaje.
  • Zaštita prilikom plaćanja putem Interneta - Prilikom plaćanja karticom putem Interneta, unos podataka o kartici se vrši na zaštićenoj stranici Banke, a prenos preko Interneta u zaštićenoj (kriptovanoj) formi korišćenjem SSL protokola i PKI sistema. Podaci o platnoj kartici ni u jednom trenutku nisu dostupni našem sistemu.
  • Sve cene na ovom sajtu iskazane su u dinarima. PDV je uračunat u cenu. Ne garantujemo da su sve informacije i fotografije artikala na ovom sajtu u potpunosti ispravne. Svi artikli prikazani na ovom sajtu su deo naše ponude i ne podrazumeva se da su svi dostupni u svakom trenutku na našem lageru. Trenutnu raspoloživost možete proveriti pozivajući Internet prodaju/Call Centar na 011-2-687-687.

 

Reklamacije

Opis procedure za rešavanje reklamacija kupaca

Postupak obuhvata sledeće aktivnosti:

  1. Prijem i evidentiranje reklamacije korisnika
  2. Obrada podataka iz reklamacije
  3. Odobrenje za rešavanje reklamacije
  4. Obrada troškova reklamacije
  5. Verifikovanje i zaključivanje reklamacije

Q: Šta sve spada u reklamacije klijenata?
A: U reklamacije klijenata spadaju:

  • Primedbe na neizvršavanje ugovornih obaveza (npr. kašnjenje u isporuci)
  • Nezadovoljstvo korisnika isporučenim tehničkim rešenjem (proizvod ili usluga koja je isporučena nije u skladu sa inicijalnim zahtevom korisnika)
  • Primedba na rad tima ili pojedinca (npr. Servisni centar nije otklonio kvar na uređaju u propisanom  roku)
  • Primedbe na kvalitet ophođenja i komunikacije sa zaposlenima kod  korisnika (npr. neljubaznost, nepružanje informacija ili davanje netačnih informacija)
  • Reklamacija može da bude i primedba potencijalnog korisnika, koji još uvek nije kupio proizvod / uslugu (npr. kašnjenje u predaji ponude).


Q: Šta ne spada u reklamaciju?
A: U reklamacije korisnika ne spadaju  prijave kvarova i zahtevi koji su obuhvaćeni ugovorima o održavanju. 

Q: Kako mogu da prijavim reklamaciju?
A: Kanali pristupa Centru za reklamacije korisnika su:

  1. e-mail: reklamacije@tehnoring.rs
  2. Telefonski broj 011-2-687-687
  3. Poštanska adresa Durmitorska 4, Beograd


Q: Koja su osnovna pravila postupka?
A: Pri rešavanju reklamacija klijenata mora se znati sledeće:

  • Prigovor koji dostavlja korisnik dobija status reklamacije tek po odluci nadležne osobe. Zadržavamo pravo da ne usvojimo svaki prigovor.
  • Korisnici čiji prigovor ne bude usvojen biće blagovremeno informisani i dobiće obrazloženje o razlozima odbijanja.
  • Korisnik mora da dostavi prigovor propisanim kanalima, inače on neće biti propisno evidentiran.
  • Prigovor mora da sadrži dovoljno relevantnih podataka da bi odgovorni mogli da donesu odluku o prihvatanju (ili odbijanju) istog.
  • Korisnik čiji je prigovor dobio status Reklamacije biće blagovremeno informisan o roku koji je određen za rešavanje, kao i kada je proces završen.

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Tehnoring je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC, American Express i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

 

 

Politika privatnosti

Da bismo uspešno obradili Vašu narudžbu potrebni su nam Vaše ime i prezime, adresa, e-mail i telefon. Uz pomoć tih podataka bićemo u mogućnosti da Vam isporučimo željenu robu, kao i da Vas obavestimo o trenutnom statusu porudžbine.

U ime Tehnoringa obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o kupcima/korisnicima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

Pored navedenih prikupljamo, analiziramo i obrađujemo podatke o proizvodima koje naši posetioci traže i kupuju, kao i o stranicama koje posećuju. Te podatke koristimo da bismo poboljšali ponudu i izgled naših stranica, i omogućili Vam jednostavnije korišćenje, sigurniju i udobniju kupovinu.
Obavezujemo se da prikupljene podatke ne koristimo ni u koje druge svrhe.

 

Tax-free
MALOPRODAJNI OBJEKTI

Developed by Codeion

Copyright © 2016 Tehnoring. Sva prava zadržana.
Uslovi korišćenja | Politika privatnosti